home "sweet" home - Reisverslag uit Sydney, Australië van franz - WaarBenJij.nu home "sweet" home - Reisverslag uit Sydney, Australië van franz - WaarBenJij.nu

home "sweet" home

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

21 Juni 2007 | Australië, Sydney

het leuke van een beetje reizen is dat ik dus geen idee heb wat er in deze prachtige wereld gebeurt. en aangezien dit landje waar ik nu op sta ook bij deze wereld hoort wist ik dus niet dat er een 24 jarige gast neergeschoten was.
dus nee ik was niet in Melbourne en ik doe het nog steeds.

okay fellas skydiven dus.
kan dat wel even beschrijven om bepaalde mensen misschien nog een beetje jarloerser te krijgen. Sim en ik waren dus in Cairns sky dive geboekt . eerste 2 dagen was het afgelast en toen opeens de derde dag werden we wakker en de zon scheen . SHIT. 10 uur werden we een beetje ontvangen en om 11 uur gingen we een vliegtuigie in. klein ding zonder stoelen achterin dus we zaten daar met ze achten lekker in mekaar geschoven. wij omhoog er waren wat wolkjes wij door de wolken heen, toen ging ik me eens afvragen van we zullen nu toch ondertussen wel op 14000 voet zitten? niet dus we zaten net op 4000 voet. woooowieeeee . het vliegtuigje had ook geen deur alleen een gat achterin, dus op 14.000 voetjes gingen de eerste 2 toen de volgende2 toen Sim en haar partner en ik als laatst. ik was best een beetje schrikkerig kan ik u vertellen . nou wij schuifelde lekker rustig, maar veel te snel naar het gat. en toen sprongen we er uit. de ultieme kick . tering wat ging dat hard zeg, je hebt echt het gevoel dat je je wangen achter je oren vandaan kan halen. een vrije val van 60 seconden vanaf5.5 km hoogte.toen nog een minuutje parachuten en we stonden weer op de grond. staat allemaal op DVD. hehe echt super gaaf

nou toen zijn Sim en ik naar Airlie beach gereden zij ging voor de whitsunday sailtrip dat had ik al gedaan ( ik had haar een beetje beloofd om te wachten, omdat Airlie toch ook wel gezellig is uit vroegere ervaring) , maar het was niet zoals het eens geweest was, dus besloot ik maar naar beneden te knallen met Peet. kwam in Noosa aan surfplaatsje. leuke nederlander ontmoet aan de drank gegaan voor 2 dagen, eindelijk weer een dag gesurfd. toen strak naar Byron bay. heerlijk een weekje relaxed geleefd, beetje surfen naar Nimbin geweest uit gegaan kampvuurtjes gitaren, lekker laidback even bijkomen van alle ellende die ik toch steeds moet doorstaan.
nu weer terug in Sydney eerste 2 dagen in bondi beach gezeten, klote weer , cyclonen, min 14 gevoelstemperatuur, long, keel, oor, neus,ontsteking tegelijk en daarnaast ook nog verkouwe voor de laatste 1,5 week.
Thomas is er ook weer, we zijn vanmorgen verhuisd van bondi naar de stad, (zelfde hostel als toen) makkelijker om de Peter te verkopen en misschien wat gezelliger.
en tis echt rete vreemd om weer terug in Sydney te zijn. 9 maanden geleden liepen we hier rond zo vol plannen en energie en motivatie om er van alles van te maken, alles was toen echt superspannend. en nu heb echt zoiets van ja fuck eigenlijk wil ik hier helemaal geen 2 weken meer zijn, maar goed ik heb wel superzin om naar Tland te gaan dus datis nog een goed vooruitzicht. en daar is het weer gewoon 30 graden.
nou nog even doorzetten ff dat laatste beetje eruit poepen ( das altijd het lastigste stukje) .

dit was zeker mijn laatste stuk in Oz, want hier gaat het allemaal niet meer gebeuren, misschien weer in Azie, maar ik denk dat Mir en Fra de vrije uren vast veel beter kunnen invullen dan jullie op de hoogte te houden van hoe de rit op een olifant was................

de groeten van de vriendelijke ballen van Frank

  • 21 Juni 2007 - 07:05

    Mir:

    dat dacht ik zeker wel ja! heb al een boekwerk vol plannen. of bedoelde je iets anders;) haha let's go with the flow, without snow! met een knuffel van mij ben jij er ook weer helemaal bij, en kerngezond door een kus op je kond.voel die warmte, ik kom eraaaaan! dikke kus, mirrie banaan

  • 21 Juni 2007 - 08:17

    Sanne:

    Aahhh..de liefde spat ervan af in het berichtje en de eerste reactie erop! Krijg het er helemaal warm van vanbinnen! The ultimate couple is striking back! ;) Keep on hanging on for a litl while zou ik dus zeggen..voor je het weet is Ozzie vervangen voor Azie en wie weet wat daar allemaal gaat gebeuren (en nee..geloof niet dat ik de ranzige details hoef te weten!)

  • 21 Juni 2007 - 10:21

    Mir:

    dat dacht ik zeker wel ja! heb al een boekwerk vol plannen. of bedoelde je iets anders;) haha let's go with the flow, without snow! met een knuffel van mij ben jij er ook weer helemaal bij, en kerngezond door een kus op je kond.voel die warmte, ik kom eraaaaan! dikke kus, mirrie banaan

  • 21 Juni 2007 - 10:23

    Mir:

    oh lekker dan een dubbel stukkie, sorry bout that! maar wat extra liefde kan geen kwaad he;)
    sanne ik kom heus niet naar schiphol hoor als je dat soms denkt, en al helemaal niet met spandoek. ben jij gek;)

  • 21 Juni 2007 - 13:53

    Wendy & Fabian:

    Hey Vakantieganger!!

    Nog veel plezier in Azie met Mirjam en tot binnenkort!!

    Grusse uit Enschede

  • 27 Juni 2007 - 17:33

    Skot:

    Frans ik ga ook down under eind van het jaar. Maar jammer genoeg geen 6 jaar lang zoals jij.

    Have fun in Thailand. Remember 1 tempel is genoeg en laat de monniken met rust

    Mssl

    Skot

  • 28 Juni 2007 - 11:42

    Wil Helms:

    Ook heel veel plezier in Thailand gewenst. Het zal totaal iets anders zijn als waar jij nu vandaan komt,maar ieder land heeft iets. Geniet samen met Mirjam van deze reis.Groetjes Joop en Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2007

taaitaai land

21 Juni 2007

home "sweet" home

05 Juni 2007

de CASSOWORRIE

31 Mei 2007

hit the road frank

25 Mei 2007

bzzzzzzzzzzzzzzzzz bzzzzzzzz

Actief sinds 07 Sept. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 15618

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: