hit the road frank - Reisverslag uit Sydney, Australië van franz - WaarBenJij.nu hit the road frank - Reisverslag uit Sydney, Australië van franz - WaarBenJij.nu

hit the road frank

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2007 | Australië, Sydney

naja waarom ook niet , zit me eigen toch een beetje te vervelen en eigenlijk heb ik ook best wel weer wat meegemaakt

het leek me overigens verstandiger om het plan wat ik de laatste dagen uitgevoerd heb achteraf te vertellen, vanwege het feit dat al die mensen die zoveel van mij houden wat slapeloze nachten zouden hebben gehad. dus zo sociaal ik ben heb ik jullie die bespaard, maar je begrijpt wel natuurlijk dat ik het even uitvoerig moet vetellen, nu ik het heel huids overleefd heb (ongeveer)

zat namelijk alweer heerlijk in Darwin te genieten van het prachtige weer de leuke avondmarkten de fantastische kroegen de vriendelijke mensen, je weet het wel same old sheit. begon me weer lekker thuis te voelen en dat mosten we natuurlijk niet hebben, omdat ik nog even een dikke 4000000meter moet rijden.
nagoed ik heb een week kunnen nadenken over het plan der plannen en hoe langer ik erover nadacht des te meer ging ik er wat voor voelen.
khad natuurlijk een fantastische trip gehad met duitsland door de Kakaduus, maar toch he je weet wel.
oke ik had besloten om te vertrekken in mn eentje van Darwin naar Cairns!!!????$$% 2850kmtjes door niemandsland. ach je moet natuurlijk zo je uitdagingen houden. ben al een echt rot in het backpackersvak en dan zoek je soms even de randjes op.
dat betekende dus met Peter, 2 bokkige wijven achterin die al 5 weken geen golf gezien hebben een Ipod wat spaghetti( die trouwens nog steeds achterin de kofferbak ligt) en een spannende kriebel in de onderbuik op weg door de outback van Oz
twas kort samengevat. heftig, warm, ver, spannend, cool, idioot, fantastisch en saai vooral erg saai. ik heb er 3 dagen over gedaan, dat betkend dus bijna 1000km op een dag gemiddeld 100km/h. ik had gelukkig mn Ipod, die heeft mn leven gered , keihard meezingen met de Pixies en Jack wit en keihard rockend over de weg scheuren met Wolfmother en Tool. wow echt niemand had het naast me overleefd.(dirk en guy natuurlijk wel) geen gezeur van duitse dames met een gebrek aan "smaak". het was heerlijk
mooi moment ook de 2 dag. als het donker wordt hier dat kan je absoluut niet meer rijden met een klein bakkie, want er lopen hier koeien en kangroes rond die de gewoonte hebben om de weg over te steken net op het moment dat jij daar rijdt. maar dus de 2e dag heb ik 400 kmtjes achter een roadtrain geplakt gezeten in het donker over een weggetje dat nog smaller is dan een gemiddeld fietspad in t veen. opeens vloog er een lap kangroe biefstuk langs mn auto die de truuk net even geramd had. schrik je wel even. toen de truker uitgereden was stopte hij bij een roadhouse echt in the middle of bloody nowhere. naja ik kon dus niet meer verder, ben even naar de chauffeur gelopen en hem bedankt ( no worries mate) en samen nog even een biertje gedronken. dr waren nog meer trukers gestrand daar en ik voelde me helemaal op mn gemak tussen die geweldige grote vieze getatoeeerde harige bezwete mannen.
onderweg rond een uurtje of 12 in de middag even een koud biertje geregeld voor in de auto. oeeeee drank achter het stuur???? ja toevallig wel ja punt. wwwooooaaaa dat is echt lekker.
ik heb ook vanaf Broome tot 100km voor cairns nog geen regendruppel gezien, en je voelt al nattigheid. inderdaad het regende in Cairns. belachelijk.
naja dat was de trip van mn leven en een beetje gestoord maar was wel cool.
je kan je ook niet voorstellen hoe vies je daar van wordt. ik ging even douchen in hostel in Cairns, en er zijn mensen die weten hoe bepaalde lichaamsdelen kunnen rieken naar bijv. 3 dagen lowlands, geloofd u mij maar vermenigvuldig die reuk met 3 en je hebt de lucht die ik even in mn neusvleugetje liet gaan onder die douche.jech.
het duitse meisje is hier ook weer aangekomen met het vliegtuig ( schijnt ook te kunnen ) 2,5 uur vliegen tsss
. nou gaan we weer samen cape tribulation doen, ik had geen zin in een tour( echt dat vind helemaal niks een beetje achter iedereen aan huppelen ) en dan een dag zeilen over de great barrier en dan ga ik daar voor het eerst een paar uurtjes duiken tussen de haaien walvissen en koraal. niet verkeerd he? cape trib is trouwens een plekkie waar het regenwoud zo overloopt in het strand en dat schijnt heel bijzonder te zijn en ik vind dat allemaal prima. weer wat wandelen daar en dan het leukste van alles
heel toevallig op 3 juni.................


MOEDER IK GA SKYDIVEN 14.000 voet een vrije val van 60 seconden op mission beach en dat schijnt echt fantstisch te zijn. hehe kon ook geen betere datum bedenken he als mamsie jarig is haha je zal wel een paar jaartjes meer ouder worden die dag .

goed en dat als een speer naar Byron Bay(nimbim) om nog een weekje te surfen en dan naar Bondi beach in Sydney om daar verder te surfen en mn auto verkopen en dan moet ik volgens mij naar Bangcock.

jajoh ik heb nog 37 dagen over hier in ozzie. vreselijk .
naja gister weer geweldig wezen stappen (woensdag moet kunnen) vanavond weer gratis eten in 1 van de kroegen hier en er schijnt ergens gratis champagne geregeld te kunnen worden , ach he what else can you do?

he piemeltjes
hele fijne tijd daar en joh ik zie jullie snel

oi

  • 31 Mei 2007 - 10:16

    Hanneke:

    Wow ben de eerste :)...Ben je ook in die o zo foute bar "the vic" in Darwin geweest, waar ze van die nog foutere spelletjes spelen?? haha..de markets op t strand zijn ook altijd erg gezellig..
    Maar nu in Cairns..en naar Cape Trib..moet je eigenlijk gaan kamperen, echt super daar!! Maar ik hou mijn mond...ben gewoon jaloers en heb heimwee naar OZ (krijg jij ook nog wel)
    Nou have fun enne genieten he van de laatste daagjes...
    xxx uit Steyl! Enne groetjes van Sop!

  • 31 Mei 2007 - 22:17

    Litl Miss Amerika:

    Hey surfdude!
    Ja, dichtbij ben je nu idd...voelt wel lekker hoor ;) En wat betreft vieze lucht..je had ook niet naats mij willen zitten na een heavy night in Tijuna and crashing out on a couch..
    But well..guess thats what life just is..and u what..its bloody good!

  • 01 Juni 2007 - 15:57

    Martin Vd S.:

    Kerel! is weer ff geleden sinds mijn laatste reactie, SORRY!! Heb momenteel ook een erg druk bestaan. Leren, vliegen reizen enzovoorts. Oh, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! hehehe, jij was beter op de hoogte in december, nogmaals mijn oprechte excuses!!
    Skydiven?!!? jaloers... Ooit... ik ook..

    Kerel, snel terug komen en biertjes drinken met mij!! Veel plezier nog de laatste paar weken!!

    Later!!

  • 01 Juni 2007 - 19:54

    Dirk:

    There goes my hero...watch him as he goes...

  • 04 Juni 2007 - 15:27

    Guy:

    Mmmm tool, wolfmother en stinkende lichaamsdelen... krijg spontaan zin in Lowlands!!! Tot snel Franzie, groetjes Guy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2007

taaitaai land

21 Juni 2007

home "sweet" home

05 Juni 2007

de CASSOWORRIE

31 Mei 2007

hit the road frank

25 Mei 2007

bzzzzzzzzzzzzzzzzz bzzzzzzzz

Actief sinds 07 Sept. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 15612

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: